torsdag den 24. oktober 2013

Så kom der sne, julebøgerne kom frem på biblioteket og der er 2 måneder til juleaften!

Så vælger at skrive en meget u-julet blogpost, der dog alligevel har noget med jul at gøre… øhh hvad Natasja? Jo jeg vil fortælle hvad jeg bare SKAL nå i løbet af min juleferie(altså udover det indlysende at se familie og venner :) ).
Så her er en meget u-julet liste over hvad jeg gerne vil bruge min juleferie på: 
  • Baresso kaffe latte med lakrids – uuuhhh… glæder mig!
  • Arctic udstillingen på Louisiana – det er jo et must! 
  • Pas de deux Royal udstilling samt tilbygningen på AROS – fordi jeg elsker AROS og fordi min lillesøster sikkert gerne vil have besøg.
  • Starbucks kaffe – bare fordi jeg kan og det er meget storby agtigt :) 
  • Købe Coolmint the i store mængder – fordi jeg ikke kan leve uden!
     - og listen vil sikkert vokse som vi nærmer os december :)

2 kommentarer:

  1. ...Jeg giver gerne en "Baresso kaffe latte med lakrids"! Fordi jeg gerne selv vil have en, og fordi, at jeg så allerede har reserveret dig i minimum en time! ;D Hilsen Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih... altså manglende internet!!! havde slet ikke opdaget at du havde kommenteret :S!!! Men er så meget klar på en Baresso med dig - glæder mig så meget til at ses til jul og lige vende verdens situationen :)

      Slet