søndag den 16. marts 2014

Arbejde, kultur og husflid

Søndag er hviledag - undtagen når man har weekendvagt! Derfor har den i dag stået på 3,5 times arbejde, mens solen skinnede udenfor, hvilket også betød at der var ret så stille på biblioteket. Det positive ved det, var at jeg fik kasseret en masse bøger, så jeg er klar til kæmpe bogsalg i næste weekend!

Derefter var jeg til musikskolekoncert i Katuaq. Jep, de ser meget koncentreret ud, men havde totalt tjek på det!



Slap for at lave aftensmad da jeg blev inviteret hjem til Lone og Benny og spise aftensmad. Total hygge. Det endte i en hel håndarbejdstime, da Ria gav mig lov til, at bruge hendes luffer til at øve mig på sælskindssyning, det blev ikke super kønt, men det er da en begyndelse - så næste vinter, vil I se mig med hjemmesyet sælskindsluffer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar