søndag den 9. marts 2014

Kvindernes internationale kampdag!

Lørdag var det kvindernes internationale kampdag, jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forholde mig til denne kampdag, men fik da kæresten til at bærer min pakke hjem fra posthuset. Men er det nu også frigørende?! burde jeg have gjort det selv for at vise min selvstændighed? Jeg ved heller ikke om jeg tør indrømme at jeg rent faktisk har brugt det meste af min weekend med at stå i køkkenet. Men det har jeg altså. Har lavet hjemmelavet bounty, snickers, æblekage, havrekiks. Derudover stod den på cuvettesteg lørdag og hjemmelavet pizza søndag. Har også forberedt mad til næste uge. Skal arbejde en del på grund af den tidligere omtalte matematikuge, så meget rart at have styr på aftensmaden når det bliver nogle lange dag.

Har selvfølgelig også været ude og nyde den fantastiske grønlandske natur. Men det behøver jeg vel ikke sige ;)

Letteste morgenmad - parmaskinke og æg bagt i ovnen!

Jens' første forsøg med bounty.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar