mandag den 10. marts 2014

Godt begyndt er halvt fuldendt!

Så blev matematikugen skudt i gang! Altså vi er ikke blevet rendt over ende... men der kom da nogle til foredraget om 60-talssystemet, som var dagens store satsning! Der er dog endnu ikke nogle der har skrevet et piem og der var heller ikke nogle der spillede Kalaha (verdens ældste spil!!). Til gengæld forsvandt kalaha spillet, hvilket jeg stadig undre mig over - hvem tog det? hvorfor? og hvor er det nu? - er verdens ældste spil forsvundet for tid og evighed? Min nuværende teori er, at det er blevet bortført tilbage til børnebiblioteket hvor jeg har lånt det fra! Noget er sikkert - jeg følger op på sagen i morgen! Jeg havde heldigvis et reserve kalaha så den potentielle kalaha-krise blev afværget!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar