lørdag den 15. marts 2014

Bare lige en side mere.....

Har i anledning af Skt. Patrick's Day drukket grøn øl. Ved ikke om der skal siges så meget mere om den oplevelse, men det blev kun til en enkelt - for har weekendvagt. Men kan da ikke sige nej til grøn øl af den grund!

Udover at være omgivet af bøger hele dagen på arbejde, var jeg også lige i gang med at læse en rigtig god bog, faktisk så god at jeg bare måtte læse den færdig. Det resulterede i at jeg sad i Katuaq og læste, inden jeg skulle på arbejde og fuldstændig ignorerede kæresten, der ellers gjorde sit for at få opmærksomhed, det larmer nemlig en del når man stemmer trommer! Var også nødt til at læse de sidste 3 sider færdig inden jeg kunne gå hjem fra bussen, så mens Jens var i Spar og købe mælk, stod jeg i indgangen og læste, og eftersom det ikke tager særlig lang tid og købe mælk, måtte Jens altså lige vente, til jeg var færdig. Er ret overbevist om, at indtil flere af de handlende troede jeg var skør med skør på.... Men skulle altså bare liiiige læse den færdig....
Så kan i allerhøjeste grad anbefale bogen "og sådan blev det" af Maren Uthaug.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar